Flytt bekräftat

Nu är det bekräftat och klart med vår nya landlord att vi får nycklarna på torsdag och flyttfirman är bokad att komma på morgonen att packa och bära ner allt vi har till 16:e våningen. Det blir min sjunde bostad på mina senaste 12 år.

I helgen såg jag och Sam Gone Girl på bio. Den var bra, den var annorlunda och jag kan varmt rekommendera den. Den är 2,5 h timme lång, en timme längre än vad jag trodde att jag skulle klara av att sitta still men den var så bra att det var inga som helst problem. Fick titta på klockan när vi kom ut för att försäkra mig om att jag faktiskt varit på bion så länge.

Idag gick Sam och Wilbur upp för berget till Discovery Bay Lookout Point (inte Tiger Head). Jag och Dorian hängde på en bit upp och sedan fick vi vända och jag bar ner en trött och grinig Dorian. Det gick åt en hel del kraft och energi i form av ilska i barnen innan vi kom iväg..

Det kan så snart det svalnat lite till bli fler turer med barnen upp för berget. Fantastiskt bra sätt att få ut lite energi ur dem. Vi har ju ingen studsmatta som annars hade fungerat bra i samma syfte.

Kommentarer

Populära inlägg