Rensar leksaker, kroppen och knoppen

Nu har jag börjat sortera barnens saker och slängt massor av trasiga leksaker. Längtar till att få börja om och förhoppningsvis få ordning. Jag börjar dock lära känna mig med åren och flygarna att jag alltid tänker så och det blir aldrig den ordningen jag vill ha... Hmm, vi får väl se. Kanske att jag lyckas någon gång, det lär ju inte bli den sista flytten den här gången heller (får jag hoppas).

Det blev yoga i morse, så skönt att vara igång med regelbunden träning. Yogan är superbra för att få tillbaka min kropp. Så stel och nästintill omöjligt för mig att göra vissa positioner. Det kommer, envishet och ta i lite extra än vad jag klarar är jag bra på!

Jag och Dojjan har varit på simskolan. Igen, superduktig. Igen, kommentarer från de andra att det aldrig sett något liknade förut. Inte jag heller.

Ikväll får barnen min smarriga köttfärslimpa och jag ska på middag med Marlene.

Sam reser i kväll hem från Indien och landar i morgon bitti.

Kommentarer

Populära inlägg