TST - Sam till Indien

Då börjar vi på en ny vecka igen och så som veckorna bara rusar på här i Hong Kong så är det redan nästa vecka som jag fyller år. Jag har sett under året på Facebook att alla mina jämnåriga kompisar fyller 35 år. Kan det vara så att även jag fyller 35 då?! Jag har ju inte ens hunnit fira min 30-års dag (skrattar). Nåväl, jag firade min 29-årsdag så många gånger att det nog räckte gott och väl in några år på 30-strecket.

Idag har jag och Lena varit på Zara home och Sverige Shoppen i TST. I Sverige Shoppen fick jag till min stora glädje och förvåning se att de säljer vatten från Bollebygd, Stenkulla vatten. Tänk att jag kan dricka det fina vattnet från min lilla by Bollebygd här i Hong Kong! 

Idag har Sam jobbat på kontoret i Hong Kong, i kväll (utan mellanlandning hemma) åkte han till Indien för att tillbringa en dag där och sedan i morgon kväll åka hem till Hong Kong igen, han landar onsdag morgon.

Det är inte alla som tar en dagsutflykt till Indien bara sådär.. 

Cheers!

Stenkulla vatten - Lagrat i havsviken 


Att dricka Stenkulla Brunns vatten tillsammans med ett glas gott vin
är en oslagbar kombination för en finsmakare.

Kommentarer

  1. Både HK och Bollebygd finns på världskartan.

    SvaraRadera
  2. Både HK och Bollebygd finns på världskartan.
    Kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg