HAPPY BIRTHDAY

Jag har haft en helt fantastiks helg. Min man är världsbäst på att överraska mig!

Han hade tagit ledigt i fredags och planen var att vi skulle lämna barnen på skolan och sedan gå till gymmet och därefter åka till Central. Tyvärr vaknade jag på morgonen med ont i kroppen och ont i halsen, så jag fick skippa träningen.

Vi hade en avstressad lugn förmiddag och åkte sedan till Central och hotell Ovolo. Fräscht och ungdomligt mitt i partysmeten Lan Kwai Fong. Jag la mig och sov ett par timmar på hotellet medans Sam gick och köpte en födelsedagspresent till mig. Någonting som jag behöver fast jag inte vet att jag behöver. Bästa överraskningen! Hittills har han aldrig misslyckats.

Han kom tillbaka med en stor låda och jag är inte något vidare bra på att vänta så jag öppnade den direkt, trots att min födelsedag var dagen efter.

I paketet låg finaste och skönaste morgonrocken från Missoni. Perefekt!! Precis vad jag behövde fast jag inte visste att jag behövde den.

Sam hade bokat bord till klockan 19 på den Peruianska restaurangen Chicha, innan vi gick dit tog vi en fördrink på vårt favvo hak Twist.

Vi åt tonfisk i vattenmelon, oxhjärta, fisktaco, kycklingtaco och lamm. Allt var supergott!

Efter restaurangbesöket gick vi hem, jag var jättetrött..  Så jag var inte mycket av en dancing queen den kvällen/natten heller. Hon ligger fortfarande i dvala efter småbarnsåren.. Men snart vaknar hon nog upp igen! (skratt)

Jag mådde inte mycket bättre på lördagsmorgonen. Trots min onda hals hade vi en mysig, lugn och skön morgon. En annan present som jag fick var biljetter till Mama Mia musikalen, som vi gick och såg på eftermiddagen. Wow, så bra!

Vi kom sedan hem till två underbara pojkar, en blomsterbukett och Mia. Dorian hade valt gula blommor, Wilbur rosa och Mia vita.

Jag kan bara summera helgen och födelsedagen som en av de bästa!

Tack för alla Grattis-hälsningar från ER!

Idag är jag närmare 40 än 30! Haha



Fri minibar och jag kan inte annat än tänka på min vän Linda som jag så många gånger delat hotellrum med och jag så många gånger har stått vid utcheckningen med en Linda strax bakom som rabblar upp det ena efter andra som hon har tagit från minibaren... (Skratt)
Min man som sjunger så vackert för mig. 

Stort paket!

Bästa God-Morgon-Rocken!

Fördrink på Twist!
(smygreklam för Carlsberg, mohaha.)

En ung natt i Hong Kong. 

En till present!

Champagne och musikal

En glad överraskning när vi kom hem.

Underbara älskade barn!

Kommentarer

Populära inlägg