Frisk igen - simskola

Äntligen är jag helt frisk och känner mig superpigg. Hela förra veckan var jag så trött att jag funderade på om det var något allvarligt fel på mig. Så galet trött kan man bara inte vara och bara för att jag skulle fylla 35 kunde det bara inte innebära att resten av livet ska vara en trött dvala. Men som bra var, var det bara en gigantisk halsont som skulle bryta ut och sedan bra igen.

Jag har barnen själv idag. Mia har åkt till TST för att laga sin telefon som hon tappade i helgen (gah..) Vi har haft en mysig morgon, målat och klippt och varit i lekparken. Nu slappar vi alla framför varsin apple produkt. Senare i eftermiddag ska vi på simskolan för Dorian dit även Wilbur vill följa med och titta på. Han är bra på att se & lära så på så här vis får vi valuta för pengarna.

Vi hörs!

Kommentarer

Populära inlägg