Två år i Hong Kong - Kina 65 år

Två år i Hong Kong!
Det känns som en evighet sedan som vi kom till hotellet i Shatin med en Wilbur som då var 2,5 år och Dorian som var dryga året. Vilka härliga, lärorika och händelserika år vi har varit med om. Jag är glad över att vi tog beslutet att flytta hit. Glad över mitt naiva, spänningssökande jag som bara kastade mig ut till en främmande värld med två små barn långt ifrån trygga Sverige och med en man som reser  och är borta större delen av året. Hur vågade jag det egentligen?? (skratt)

Vi har det bra och ser fram mot ytterligare ett tag här eller där eller var vi nu hamnar nästa gång!

Idag firas det nationaldag här - Kina 65 år!

Kommentarer

  1. Jag minns som igår när vi lämnade er på stationen i Fbg. Det är jätteroligt att ni trivs och allt har gått bra, hoppas ni får en lika fin fortsättning.
    Kram till er alla från mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg