Haircut

Idag var det dags för Dorian att bli av med sitt Bengt Frithiofsson burr. Jag och Wilbur stegade ner till affären och köpte en sax och därefter började jag med skapandet. Han blev jätte fin!! Med tanke på mina kära vänner som är frisörer tar jag ingen närbild, hehe!

Nyklippt
 

Eftermiddagen tillbringade vi på lekplatsen med grävmaskinerna. Som vanligt har jag inte med leksaker till barnen utan låter dem stjäla (låna) detta av andra barn. Andras leksaker är ändå alltid mycket roligare. Jag bytte också nummer med en trevlig mamma (ägaren till leksakerna) som tidigare umgåtts med en svensk familj som nu har flyttat och hon berättade att det finns en svensk barngrupp här i DB som träffas ett par gånger i veckan. Hon skulle ta reda på kontaktuppgifter och sedan ge detta till mig.

 

 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg