Hike + Ladies Dinner

I förmiddags mötte jag upp Louise för en hike uppför berget bakom oss. Jag vet att jag inte är vältränad och att det skulle bli tufft att gå uppför berget samtidigt har jag gått en hel del de senaste åren så jag inbillade mig att det här kommer att gå bra. Efter några trappsteg var jag helt slut, efter ytterligare några ännu tröttare och halvägs upp var jag nästan död! Berget lutar inte snett-uppåt, mer snett bakåt-uppåt... Så stog jag upprätt hade jag fallit bakåt, hehe. Och ett ihållande kackel av oss gjorde det inte lättare att gå, såklart.

Jag och Louise
Utsikt över DB
 

Väl uppe var det en fantastisk utsikt och tröttheten försvann direkt. Med lätta ben trippade vi ner för berget och tog en kaffe vid Plazan innan hon körde hem mig. Louise tillhör en av få som har golfbil här!

Ikväll är jag bjuden på Ladies Dinner tillsammans med Diana, Louise och några andra som jag inte vet vilka det är. Louise kommer och hämtar mig strax efter kl 19 och därefter blir det Plazan.

 

Kommentarer

  1. 2 fräscha fina tjejer som är otroligt högt upp.
    kram mamma/Ninni

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg