Vila?

I förmiddags tog Jackie ut barnen på en promenad, de var tillbaka strax före lunch och då hade Dorian redan somnat. Det kan tänkas fantastisk lyxigt att jag fick hela förmiddagen för mig själv men efter att ha levt i ett ekorrehjul de senaste åren som bara snurrat snabbare och snabbare och där jag efter ett fall bara har rest mig för att springa vidare har jag svårt att bara sätta mig och vila.

Ikväll åt vi en god middag på Plazan. Det börjar bli kallt nu och jag tror inte det blir så många fler middagar ute så det gäller att passa på. Det är knappt halvfullt på uteserveringarna där det för en vecka sedan var helt fullproppat. Nu är det höst även i Hong Kong!

Dorian sov gott på Jackie när vi mötte upp dem för att ta bussen hem. Lilla plutten!

Grattis pappa till pensionen! Njut nu av livet och tack för allt vi har fått! Grattis mamma som nu går i pension från allt hushållsarbete!

Kommentarer

  1. Min maid lagade jättegoda köttbullar m sås och potatis i går kväll, så jag behåller honom.
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hälsning från Nisse och Kerstin! Sitter i Digesgård och njuter av ledigheten. Jag har börjat mitt nya liv, jobbar bara 4 dagar i veckan. Underbart.I morgon skall vi till Sixten och Peter i GBG. Pyssla lite med hans båt mm . Jag tar hand om Sixten. Hoppas ni alla mår bra igen! Ha en riktigt trevlig dag när Sanna kommer och var rädda om er.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg