Höst i DB

I förmiddags skulle jag och Louise göra ett nytt försök att bestiga samma berg som vi gjorde förra veckan. Det blev istället en kaffe inomhus vid Plazan och därefter gick jag hem, åt lunch och sov två timmar med Wilbur. Jag har fått en släng av hösttrötthet tror jag, vädret har slagit om och det är mestadels mulet och mycket svalare ute, vi har numera långärmat och långbyxor. Jag har redan börjat tycka att det är kallt inomhus så jag vet inte hur jag ska klara vintern här utan någon värme i huset och temperaturen ska sjunka ytterligare 10 grader, brr. Och stiga ur duschen när det är kallt avskyr jag! Det ska bli skönt att komma hem till Sverige och ett varmt hem när det är som kallast här!!

Mulet, duggregn och inget vidare skönt väder.
 

Kommentarer

  1. Nattetid i Shanghai hade jag Bambu-pyjamas, täcke och en tjock filt. Rullade handdukar och la i fönstren för det blåste rakt in i lägenhet. Duscha gjorde man bara om man verkligen var tvungen. Jag som inte hade min Andreas där behövde inte duscha så ofta........ ;) hi hi hi

    Det blir så kul när du kommer hem!

    Elton hälsar till Wilbur, han vill ofta kolla på "Wilbur-bilderna" när jag läser här :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg