Disney Land

Juldagen firade vi på Disney Land tillsammans med en en miljard kineser. Det var helt enkelt vi som är lediga och inte firar jul när alla andra gör det. Direkt när vi kom in hade de en parad på huvudgatan med musik, dans och det snöade. Så nu har vi också fått uppleva snö. I Hong Kong finns som sagt allt! Vi strosade runt hela dagen, åt popcorn, korv och åkte karusell. Jag tror att våra barn blev fotade minst lika mycket som alla sagofigurer i parken, hehe. Vissa kommer fram och frågar om de får ta, andra låtsas att ta kort på något annat. Vi hade en härlig familjedag!

Vi möttes direkt av en maffig parad med musik, dans och det snöade!
Dorian blev super glad, han fick en fot lång korv!
Poppisar!
 

Det var första gången jag besökte ett Disney Land och jag trodde att det skulle vara mer Musse Pigg och Kalle Anka än vad det var.

 

 

Kommentarer

  1. GOD FORTSÄTTNING hälsar jag från kanalkanten i Södertälje. Blå himmel, -4 grader, snö på backen. Det är fint ute nu!

    Jag är ledig och roar mig med "städning" som med dagens sysselsättning betyder röja bland recept, kokböcker och gammalt samlat skit. Nu är det mycket som ska till pappersinsamlingen.

    Spanar hela tiden mot andra sidan kanalen...kanske jag kan se den! Iiiii, läskigt spännande. Det finns tydligen en varg där.

    Träffade bland andra bröderna Johansson i tisdags, på juldagen. Mysigt!

    Lönnquistgrabbarna - ja Pär och Carro var med oss på julafton. Nils och hans Emma var i Ljungby då, men kom över en sväng i går.

    Som sagt - God fortsättning och vi önskar er ett fint 2013!

    Kramar till er alla fyra!
    Jigan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg