X-mas party, Jackies sista dag

Så är ännu en helg över. I lördags morse gick jag och Sam upp för berget som jag och Louise besteg för några veckor sedan med 700 stycken trappsteg. Härlig start på morgonen!

Vi var sedan bjudna på X-mas party för barnen hemma hos Louise och Daniel. Det var säkert 40 st barn och det bjöds på glögg, fika, skattjakt och tomten! Här i Discovery Bay kommer tomten med sina renar i golf bil.

 

Jackie hade middagen klar när vi kom hem och detta var även hennes sista dag så hon lämnade oss på kvällen. Känns lite trist, barnen har haft jätte kul med henne och varit på fantastiskt humör efter att de kommit in från sina lekstunder ute. På morgonen har Wilbur sagt åt Jackie att nu går vi ut, mamma stanna hemma. Dorian har hämtat sina skor, satt sig i vagnen sagt bye bye och vinkat åt mig.

Vi har fortfarande inget klart besked vad gäller Marikat. Imorgon ska hennes agent återigen gå till immigrationsverket och förhoppningsvis är hennes visum klart. Det ska då skickas till Macau där Marikat nu befinner sig och därefter kan hon komma till oss. Jag ser inte fram mot dessa kommande dagar då jag är själv med barnen. Sam åker till Kuala Lumpur på tisdag och hemma igen på fredag. Jag har visserligen klarat detta förr så vi kommer att överleva..

 

Kommentarer

Populära inlägg