Omkring HK i jul/nyår

Vi har kommit fram till att inte åka iväg under jul och nyårsveckan med hela familjen inklusive Mia till något semestermål. Det kostar mer än vad vi kommer att få ut av resan. Istället tar antagligen jag och Sam en natt i tex Macau och lämnar barnen med Mia. Först ska jag bara bearbetas lite för att kunna lämna barnen med gott samvete. Dorian är inga bekymmer, det är Wilbur som är extremt mammig och det är bara jag som får ge honom välling och under de senaste 6 månader bara jag som får lägga honom. Två kvällar i rad har vi nu trotsat hans skrik efter mamma och Samuel har lagt honom. Det har gått bra och hans pappa är ju inget monster..

Usch så jobbigt jag tycker att det är att höra barnen skrika och sträcka armarna efter mig och så ska jag bara gå!

 

Kommentarer

Populära inlägg