Inskolning

Lek på förmiddagen i rymdskeppet. Wilbur tror att det är en stor spis och brukar laga mat åt mig här inne..
Efter att Mia och Sam var tillbaka från ambassaden tog jag och Sam en lång lunch på Plazan. Vi åt så mycket att vi var mätta resten av dagen.

Hemma igen mötte vi upp Mia och barnen som var på lekplatsen och sparkade boll med massor av barn. Det är helt obeskrivligt hur bra barnen har det. Massor av lekkompisar och alla har varsin glad helper med sig som leker och skojar med dem alla. Mia gick hem och förberedda för middag och fixade hemma. Vi hade bestämt att Mia och pojkarna skulle få öva på att vara själva på kvällen och att Mia lägger dem för natten inför min och Sams resa till Macau då de ska vara kvar hemma.

Big Charlie och Wilbur
Jag och Dojjan
Efter barnens middag sa vi hej då och gick till Plazan för att själva äta middag. Vi tog en fördrink och kl 19.30 ringde Mia och sa att båda barnen sover. Det kändes toppen och vi kunde i lugn och ro njuta av vår middag som bestod av ostron, musslor, rå tonfisk, friterade bläckfiskringar och räkor. Till det en god flaska Champagne, Lansom black label brut från Frankrike. Tack Linda för ett mycket bra val åt oss!!

Mina glada man som njuter i fulla drag av mig som sällskap!
 

Gott!
Plazan by night från stranden.
 

Kommentarer

Populära inlägg