Friday

Efter att jag lämnat barnen på skolan gick jag vidare till ett yogapass hos Janet. Jag är lagom uppvärmd efter att ha lyft, burit och sprungit efter pojkarna hela vägen till skolan. Direkt efter passet träffade jag Lena, Malin och Annelie på Uncle Russ coffee, Nplazan. Tog en proteindrink, pratade om hur besvärligt det är i Hong Kong att få en plats i skolorna och gick sedan för att hämtade upp pojkarna.

Vi har fått leverans från Sverige Shoppen med falukorv, pastej, matjessill, gräddfil och välling. Hade även beställt hönökaka som tyvärr var slut. I helgen ska jag baka bröd och vi får se om detta duger åt barnen istället. Jag har äntligen lyckats få tag i fiberhusk, det finns i DB. Perfekt!

Barnen sover middag. Om en liten stund ska jag och Wilbur på simskolan och sedan kommer Sam hem. Då blir det roligt!

Lite lustigt var att Sam och min bästa vän Linda med man mellanlandade i London samtidigt igår. Tyvärr var de i olika terminaler och kunde inte träffas.

Kommentarer

Populära inlägg