Nia

Idag har jag provat på Nia, en träningsform som jag tidigare aldrig har hört talas om. Det är en blandning av fridans, yoga, kampsport, afrikansk dans, thai chi och säkert något mer. Det ska vara roligt, lekfullt och dynamiskt. Det var en väldigt annorlunda tyckte jag. Kanske att jag provar det igen men inget jag kommer att göra med någon större regelbundenhet.

Efter skolan sådde barnen dillen i de nyinköpta krukorna. Efter några timmar frågade Wilbur om det hade kommit något än. Gå du och titta, sa jag. Moloken kom han tillbaka och sa att det var inget där..

Jag och Wilbur var på Plazan en stund medans Dorian sov. Vi köpte goda juicer, green apple till Wilbur, och en vegetarisk till mig. Viktigast för Wilbur var att den skulle vara grön till färgen. Själv ville jag inte ha en sockerbomb och valde därför en vegetarisk.

Vi åkte DB taxi hem. Det är kul tycker Wilbur. Det är en minibuss och den fungerar som så att man köar till den vid taxistop. Den som sitter först i kön bestämmer åt vilket håll den ska åt och sedan åker taxin och släpper av passagerarna.

Wilbur, Dorian och Mia har varit hos Magnum på playdate. Barnen gillar att vara där för det finns massa mat där(!).

Själv har jag varit på anti-rynkbehandling och efter det pratat lääänge med min kära vän Linda. Mycket trevligt!




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg