Ny vecka

Vi har en ny spännade vecka framför oss. Sam sittter fortfarande på sin 13 h flight till London där han ska byta till nästa flyg för att sedan landa i Kiev.
Natten har varit bra. Wilbur sov hos mig och jag tror att han har drömt att han dykt. Han har gjort konstiga andningsljud, sparkat med benen och emellanåt frågat efter sin pappa. Dorian har inte gjort ett knyst och de vaknade båda två klockan 7. Härligt!

Nu är de i skolan och det är inga problem alls att lämna dem. Av Dorian får jag en puss och sedan går han till sitt klassrum, ber jag om en puss av Wilbur skakar han bara på huvudet och med ett stort leende går in till sin klass.

Jag och Mia handlade middagsmat och ikväll blir det "Alicia&Tim flygande Jakob". Johanna och Pär bjöd på detta när vi firade barnen i somras och de åt jätte mycket.

4,5 km är avklart på löpbandet. Nyduschad och klar väntar jag nu på Marlene för att åka till Ikea. Inte Ikea för min skull denna gång utan jag är bara sällskap.

Kommentarer

  1. Låter som en väldig omväg, men jag kanske har fel. Ha det bra.
    Kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg