Ikea och första simlektionen för W

Solen och värmen är tillbaka!

Idag kom leverensen från Ikea inklusive montering av två byråer och en badrumshylla. Jisses, så snabb killen var på att montera! Min man brukar ta en hel dag på sig (med hjälp av Wilbur) för att montera. Det blev mycket bra med sakerna vi köpt och jag har även kompletterat med lite plantor. Det känns riktigt trevligt att komma hem nu! Nästa projekt är att framkalla kort på barnen, rama in och hänga upp dessa på väggarna.

Jag och Wilbur har varit på simskolan för första gången. Det gick nästan ok. Han är duktig i vattnet men ville inte göra som siminstruktören sa och han ville inte vara i just den poolen utan skulle iväg till en annan för att leka.  Det blir förhoppningsvis bra om ett par gånger.
Han fick leka av sig en stund efteråt och han dök och simmade som en liten fisk.

Ett jätte stort grattis till mina fina vän Linda som fyller år idag. Jag minns det som igår när vi satt och pratade om att fylla 25.. Mycket har hänt sedan dess, bland annat har vi flytta så långt bort vi kan komma från varandra. Jag hoppas du har en fantastisk födelsedag!

En extra tanke går även idag till min älskade farmor som skulle ha fyllt 94 år idag.



Kommentarer

Populära inlägg