Playdate, PTA

Barnen lämnades som vanligt på skolan. Jag gick vidare och handlade ingredienser till en banankaka som Mia skulle baka till eftermiddagens playdate. Sist jag var där hade alla mammor bakat, gjort samosas, vårrullar etc själv hade jag med köpekex. 

Jag gjorde även idag ett besök på Sense of Touch. Den här gången vaxade jag ögonbrynen (nej, jag tog inte bort dem helt) och mustaschen som Sam retar mig för. Innan jag åkte hem tog jag en lunch med mig själv.

Eftermiddagen spenderade vi alla fyra på stranden. Jag har gett föda åt ett par hundra sandflugor. Så de har nog fest ikväll!

Ikväll har jag varit på PTA möte i skolan. Nu sängen med min Wilburskatt, läsa en stund och sedan sooova.

Sam är på väg till London och är hemma hos oss imorgon kväll. 

Kommentarer

Populära inlägg