Weekend

Helgen är snart slut och vi har haft fullt upp från morgon till kväll. Det har varit fortsatt retsamt mellan pojkarna och det är numera på lika villkor. Det är alltså inte längre bara Wilbur som ger sig på Dorian utan den där lille ettriga lillebrodern kan minsann leverera bra med tjuvnyp och knuffar.

Igår träffade vi en kollega till mig från den gamla tiden då jag jobbade för Carlsberg. Han är ny VP Procurement Asia för Carlsberg och var tillsammans med sin fru på rundvandring i Hong Kong där de gjorde ett snabbt stopp i DB.

Wilbur och Sam åkte under eftermiddagen till Central för att lämna in min telefon som inte fungerat enligt förväntan. Efter en snabb koll av Apple fick jag en ny. Fantastiskt skönt med företag som tar ansvar från början till slut och där det varken behövs kvitton eller långa argumentationer om vem som är ansvarig i kedjan.

Jag var hemma med Dorian som sov middag och under tiden tittade jag Svenska Hollywood fruar. Programmet börjar bli lite lätt uttjatat nu tycker jag.

Idag har vi varit på Disney Land. Det var jätte varmt!! Efteråt åkte vi direkt till poolen och svalkade oss. Nu är vi grymt trötta allihop!





Kommentarer

  1. Jag håller med om Hollywoodfruarna!! Riktigt pinsamma!! O ganska äckliga gamla tanter, fy :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg