Disney Land

Wilbur behövde lite extra sömn och har varit hemma från skolan idag. Han var inte ens vaken när jag gick med Dorian till skolan. Han sov tretton timmar inatt med reservation för en vakenperiod vid tre-tiden. Då ville han gå ner, det ville inte jag.  Han skulle ha banan, det fick han inte. Han skulle ha IPad, det fick han inte heller och jag ville bara sova. Tillslut somnade han om i alla fall.

Dorian har varit på strålande humör och galet vad ungen har energi! Han springer, hoppar från allt han ser och jag blir helt slut av att bara se eller vara i närheten av honom. Kanske ska strypa allt intag av kolhydrater för pojken...

Efter en lugn förmiddag med Wilbur hemma var vi båda rastlösa efter lunch. Så vi åkte till Disney Land och strosade runt där några timmar. Bästa årskortet jag någonsin haft.

Vi mötte upp Sam på vägen hem och hade sällskap med honom sista biten.

Imorgon ska jag berätta om något vidrigt äckligt...



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg