Måndagsfika, shopping, playdate och Sam till Nepal

Måndag och vi har en ny spännande vecka framför oss. För egen del är det visserligen inte så stor skillnad på om det är vardag, helg eller en dag mitt i veckan. För det mesta har jag ändå inte koll på vilken dag det är, ännu mindre vilken månad det är och absolut ingen aning om vilket datum det är.

Idag vet jag att det är måndag, november och datumet är något i slutet av månaden.

Sam har idag åkt till Nepal och kommer tillbaka på fredag. Själv har idag träffat Lena över en kopp kaffe och intressanta samtalsämnen. Direkt efter åkte jag till Central där jag åt en brunch och handlade några basic toppar åt mig själv. Sam hämtade undertiden barnen på skolan och åkte sedan till flygplatsen.

När jag kom hem tog jag med Wilbur till Tor på en playdate. Han tycker det är så kul att gå dit!
Efter ett tag bröt ihop, jag förstod att något inte var riktigt rätt och när han kom till min famn kände jag att han var varm och fått feber. Vi tackade för oss, fick med oss lite play doh som Angelica så snällt gav oss och gick hem.

Nu ligger en febrig pojke och sover i min säng, den lille pojken sover nästan, den största pojken är i flygplanet på väg till Bangladesh och jag ska strax lägga mig och läsa om barnuppfostran, Positive Discipline och Positiv Time Out.

Good Night!

Kommentarer

Populära inlägg