Vardagen rullar på

Tack för bidragen som redan har kommit in!
En säck med ris kostar ca 300 Kr.

Utöver sökandes efter Mias familj rullar vardagen på som vanligt.
Barnen går i skolan, Sam är kvar i KL och kommer hem på torsdag. Igår var jag och Wilbur på Ikea och köpte nya sängkläder och handdukar åt Mia . Fighten med lössen fortsätter och vi jagar saneringsbolagen. 

Idag har jag klippt av en bra bit av håret. Det är till och med kortare än min vän Linas "mogen page" och jag är ju äldre än henne så det är säkert inte mer än rätt. Hehe!

Jag och Dojjan har varit på photo casting. Det var mest en massa åkande, buss-båt-taxi, fotografering 15 min, taxi- missa precis båten och vänta på nästa båt-buss.
Han var blyg till en början och ville inte stå själv mitt på golvet med en fotograf och två stora paraplyn framför sig. Vi fick några fina kort och lite träning så kan det här säkert bli bra. Det är inga storslagna modellkontrakt vi är ute efter utan mer något för mig att sysselsätta mig med och blir de uttagna så får vi fina proffsfotografier på barnen som bonus (och pengar).

Ni som vill hjälpa Mias familj och by får gärna skänka pengar till nedanstående konto och vi garanterar att dessa går oavkortat till dem.  Mia är mer än tacksam för allt stöd hon kan få.

SEB 5102 01 095 56




Kommentarer

  1. Turligt nog har hårlängden varken nåt med mognad eller ålder att göra. Det skulle innebära att jag är många år äldre än dig. 😜 låt oss få se ett kort på din nya fina frisyr. Hälsa till Mia att vi tänker på henne och hoppas att hon snart finner sin familj. /Erica med resten av klanen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg