Tung Chung x 2

Igår gick jag till Mui Wo, åt frukost och tog bussen hem via Tung Chung. Det gick inte i någon vidare snabb fart och upp för berget var en pärs. Förkylningen jag drog på mig förra veckan, som jag är bra från, spökar i mina lungor. Det tar alltid en jäkla tid för mig att återhämta flåset efter en förkylning. Trist och bara att acceptera. 

Jag kom hem, duschade och åkte tillbaka till Tung Chung tillsammans med Wilbur. Vi åkte till biblioteket och playroom. Igår var Nikki, som är admin för utflykten sjuk och de andra i gruppen har jag tidigare inte träffat. Jag var övertygad om att jag skulle hit till biblioteket själv, vilket jag gjorde efter ca 30 minuters vilset snurrande i TC. Vi hittade tillslut i alla fall! Wilbur gick tålmodigt och höll mig i handen. Det fanns en hel del kul trafik att titta på.

Efter en kort lässtund gick vi till playroom där var det fullt ös tills vi åkte hem.

Pojkarna delade återigen rum med varandra. Wilbur kom och hämtade mig i natt och han skulle inte sova hos mig, jag skulle sova hos honom och Dorian. Sötungen! Så där sov vi alla tre inatt. 

Kanske ska leta efter en mindre lägenhet med färre rum och vi får istället en lyxigare lägenhet?! 







Kommentarer

Populära inlägg