Ajaj på Wilbur

Idag har Dorian gett igen rejält på Wilbur och bet honom i kinden. Bra, men ändå inte. Förhoppningsvis har Wilbur lärt sig att inte ge sig på sin lillebror mer. I annat fall så är det enkelt för oss att påminna honom om händelsen som säkert stoppar upp honom i nya anfall.

Barnen sov efter lite stök inatt ända till kl 7. Helt underbart! Det krävdes dock att Sam sov med Wilbur och jag sov med Dorian. Något jag aldrig kan lösa själv när Sam är på resande fot. Jag hoppas att vi under dessa två veckor när Sam är hemma kan skapa nya rutiner på barnen med korta eller inga tupplurer under dagen som gör att de sover längre på morgonen. (Det är helt otroligt att jag kan tycka att vakna kl 7 är sovmorgon..)

Själv fick jag ett skönt pass på gymmet i morse med 4 km på löpbandet, squat och plankan.

Wilbur är i skolan och Grace har Dorian.
Jag har undertiden beställt mat från Sverige butiken och frakten är faktiskt billigare än att jag själva ska åka till butiken och handla. Kanonbra, jag slipper bära matkassar och jag har tjänat ytterligare pengar åt familjen. Haha!
Tyvärr var kesellan slut, så det blir ingen världens godaste paj bakad i närtid.

Over and out!





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg