Oväder

Jag vaknade i natt kl 2 av blixtrar som lyste upp hela rummet. Det var som om någon tände och släckte en strålkastare framför ögonen på mig. Det gick inte att somna om i detta stroboskoprum och jag började bli smått stressad över att inte få min sömn. Men så kom jag på att Sam har en sovmask som ha har på långflygen. Så på med den och det fungerade överraskande bra, inte ens en liten blinkning kom igenom. Ska skaffa en gullig rosa sådan åt mig själv. 
Barnen sov gott genom hela natten. Det enda som väcker dem är när klockan slår över till 05:??

Vi har fortfarande åska, mest blixtrar som slår mellan molnen så det dånar inte så mycket. Ett par gånger har det slagit ner i huset eller grannhuset, då smäller det högt!  I morse var det även Black Rain warning, vilket innebär så mycket regn att skolarna stängs vid dessa varningar. 

Nu har barnen playdate hos oss. Jag tror att det är 5 stycken barn, låter som 35 stycken.

Kommentarer

  1. Fy så otäckt väder, håll er inne.
    Kram mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg