Public Holiday och barnkalas

Idag har Sam och Grace varit lediga från sina jobb.
Sam tog barnen i morse och jag låg i sängen och knep ihop ögonen så hårt jag kunde för att somna om igen. Det gick inget vidare med sömnen så jag kollade istället lite bloggar i lugn och ro och gick sedan upp (ner) kl 7.

Familjen åt en trevlig lunch tillsammans på Jaspas och sedan lurade barnen tuppen en stund.
Eftermiddagen tillbringade Wilbur och Sam i Moi Wo. De tog färjan dit och vad jag förstod på dem båda när de kom hem var det en lyckad utflykt. Två glada grabbar kom hem och tjattrade på.

Dorian var bjuden på barnkalas hos sin kompis Julien. Det var första gången jag träffade hans föräldrara och de var super trevliga. De hade ordnat med ett riktigt fancy birthday party med heliumballonger, snittar, kakor, bröd, smoothie, luftorkad skinka, korv, ostar, vin etc. Så super gott! Ett bord för de vuxna och ett annat lägre bord för barnen med allt i miniformat. Självklart hade de hyrt in en entertainer för barnen, det var en lek där alla barn fick varsin present och när vi skulle gå fick barnen ytterligare saker med sig hem.
Dorian som gillar att äta satt mest och åt tillsammans med ett annat par som tyckte han var störtskön.














Kommentarer

Populära inlägg