Gääsp

Wilbur sov gott (på min sida av sängen) ända till kl 7. Underbart! Dorian började ropa MaaMMAA strax efter kl 6 och jag väckte Sam för att ta honom för att inte riskera att Wilbur skulle vakna om jag gick ifrån hans "stöd" i sängen.

Jag gick till gymmet i morse och körde löpbandet, squat och chins. Det blev ett hårt pass som kändes riktigt bra efteråt med endorfiner som bara sprutade. Hemma drack jag en proteindrink för att fylla på energi och tog en sedan en dusch.

Men sedan blev jag helt sänkt. Galet trött och hade jag stängt mina ögon hade jag somnat stenhårt direkt. Det var precis som om jag tagit en sömntablett och jag fick kämpa för att inte somna.
Jag har känt mig seg hela dagen, gäspade mig igenom skolan och det är först nu som jag känner mig pigg igen. Jag vet i fasen vad som gjorde mig så trött.

I övrigt börjar vi sakna Mia. Wilbur frågade efter henne i morse och sa att han ville åka till Philippines. Jag saknar Mias extrema kompetens på att hålla ordning & reda och rent & prydligt här hemma.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg