Full rulle

Idag har det varit fullt upp.
Jag började dagen med ett yoga pass, kom hem och matade barnen. Vi åt rester från gårdagens middag och det blev inget kvar till mig efter att barnen glufsat(!). Jag fick äta proteindrink, banan och mandlar. Det gick bra det med.
Under tiden Dorian sov middag och Wilbur tittade Pingu klädde jag på mig och hann precis måla på lite mascara på klotet innan Dorian vaknade. Mer fancy än så blev jag inte idag, jag hann inte ens tvätta håret. Grace tog Wilbur till skolan och jag var med Dorian i skolan. Idag var Miss Rebecca sjuk och hennes vikare var en svenska.
Dorian skötte sig bra och briljerade återigen på mandarinundervisningen. Jag tog med båda barnen hem och det är så underbart att se Wilbur när han är klar i skolan. Han lyser av glädje och självförtroende.

Vi fick fantastiskt god kyckling till middag ikväll. Filippinskorna kan sin kyckling!
Barnen somnade på 30 sekunder efter att ha skött sig riktigt bra under hela kvällen. Skönt att ständigt slippa ge reprimander.

Jag har fortfarande inte fått testa nya datorn...



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg