Födelsedagskalas och Sam till Laos

I dag har jag varit på födelsedagskalas för Rachelle som fyller år. Hon bjöd in till ett förmiddagskalas på hotellet med champagne och tårta. Vi var nästa 20 stycken hemmafruar som kom och det var riktigt trevligt. Första gången på länge som jag skrattat så mycket. Det var som att vara med i en av alla Houswifes serier. Underhållande!

Jag hann med ett pass på gymmet före kalaset och det känns skönt att vara igång igen. Janet är tillbaka från Sverige så i morgon blir det även yoga. Träning är toppen för mitt annars lite temperamentsfulla humör.

Barnen var i skolan under eftermiddagen. Wilbur har återigen blivit mycket mammig och har svårt för separationen vid lämningen i skolan eller när jag går hemmifrån. Det smittar så klart av sig på hans skugga Dorian som då också gråter efter mig om jag går iväg.

Sam har åkt till Laos idag och kommer hem på onsdag. Han ska vid detta tillfällen inte tillbaka till skalbaggebyn och dit han ska finns god mat.

Nu har vi riktigt dundrande åskoväder med amber rain och jag ska krypa ner i vår sköna säng med en bok.

Over and out!

Kommentarer

Populära inlägg