Fortfarande fylld av energi

Jag började dagen med ett pass på gymmet. Jag körde bara överkroppen för att inte belastade foten något. Svullnaden är i princip borta men fortfarande känner jag mig lite stel när jag vrider den. Saknar att kunna köra mina squats..
Förmiddagen tillbringade jag med barnen och vi hade jättekul ihop och utan några incidenter. Jag samlade massor av energi under helgen som jag fortfarande har kvar och det gör stor skillnad här hemma. Är jag pigg och glad så är barnen glada!
Jag tog Wilbur till skolan och gick sedan vidare till Sense of Touch där jag fick min ansiktslyftbehandling. Jag gick inte, jag åkte buss. Det är för varmt för att gå nu..
Snabbt hem efter behandlingen för att hämta DoDo och gå till poolen. Där mötte vi även upp Rachelle med sonen Kian. Vi fick ett par timmar plaskande innan det var dags att gå hem till ett dukat middagsbord. Köttbullar, gräddsås, potatis, spenat, ost, tomat och avokado. Såå gott!

Over and out!

Kommentarer

Populära inlägg